måndag 24 januari 2011

utnyttja bekantskapskretsen

Ja kolla runt ifall någon bekant känner någon som kan något du kan ha nytta av på bröllopet för att komma så billigt undan som möjligt.

Jag hängde upp en lapp på gymmet att jag sökte Band/trubadur och fotograf. Lappen har bara hängt uppe en dag och fick direkt napp på en fotograf. Eller snarare hobby fotograf men hon som tipsa mig berätta att hon hade fotat brudpar innan fast för att hon ville samtidigt som en "riktig" fotograf hade fotat brudparet och i slutändan hade hobby fotografens bilder blivit bättre än den betalda prffs fotografen så jag tror att vissa har en konstnärlig ådra i sig och bara lyckas med vissa saker. Så nu ska jag få ett nummer så ska jag ringa och fråga om hon vill ställa upp och vill hur mycket hon vill ha betalt. Men eftersom hon inte är riktig fotograf kommer priset inte bli desamma.

La även ut på min status på facebook att jag sökte trubadur/band, och den man minst anar de har kontakter/känner någon. Så fick napp där med.

Så kolla runt! Det kan verkligen löna sig!!!

//BRIDEZILLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar