söndag 23 januari 2011

Fint ska de va!

Fint ska de va för bröllopsparet på den fina dagen :)



Åkte till Guldfynd igår för jämföra lite priser på Gubbens ring från de vi har tittat på i stan. Tänkt att nu när Guldfynd har 25% på sina ringar så kanske vi kommer ner under priset som vi fått på Indo nordic i Göteborg. Men icke, en 7 mm bred vitguldsring kostar 8000 på Guldfynd, och med 25% ca 2000 kronor billigare men ändå 1000 :- dyrare än på indo nordic så de blev ingen ring där inte.







Så kan absolut rekomendera indo nordic, dom har väldigt många ringar och bra priser. Jag har hittat min ring där. Annars är guldklippet.se bra. Samma levrantörer som indo nordic, guldfynd mm. Men en ring som jag spanat in på den sidan. Stjärnfall heter den, kostar 3700 via sidan och på indo nordic (som har en viss prisgaranti på att vara lägst bland göteborgs butiker) kostar samma ring 5500. Så hittar du något fint där så ´kan du göra ett klipp.







MEN.... shoppade iallafall något på Guldfynd. Dom hade ett bord (litet mini bord med typ tre grejer på) för 75% rabatt. Där hittade jag två väldigt fina champangeglas. Perfekt för brudparet att dricka i. Priset 349:- och 75% på det så YNKA 105 :- betalade jag. KAP!







Men rean är bara till på onsdag så skynda skynda
// BRIDEZILLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar