söndag 23 januari 2011

Tygservetter billigt

Tygservetter eller linneservetter höjer ju lyxkänslar väldigt på ett bröllop mot papperservetter. Men de kostar ju. Finns ju dom som är smarta och köper tyg och syr själva men med mina dålia sykunskapar och lilla tålamod så ville jag köpa. Men med liten budget så krockar det lite, och av en slump hittade jag detta stället http://www.viverehome.se/ gå in på REA där har dom tygservetter, 6 för 15 :- de blir ynka 2,50 styck. Beställde själv 60 vita som dom skickade till mig, tror jag kommer hämta ut som imorgon. Fick betala halva summan innan och betalar resten när jag fått dem.

Nu vet jag inte om de fanns mer vita kvar.. hittar dom inte på sidan så vill ni ha vita så får ni väl skicka iväg ett mejl (tog jag dom sista vita servetterna tro?) Men det fanns väldigt fina grå serbetter såg jag.. Värt att kika in iallfall.

//BRIDEZILLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar