tisdag 15 februari 2011

Vad skriva i ringarna?

Har ni dålig fantasi? Vet ni inte vad ni ska skriva i era ringar?

Här kommer lite förslag:

g r a v y r f ö r s l a g
p å l a t i n

carpe diem # fånga dagen
Futurum nobis est # framtiden är vår
Nihil impossible est # ingenting är omöjligt
Semper fidelis # alltid trogen
Per aspera ad astra # genom svårigheter till stjärnorna
Si vis amari, ama # om du vill älskas, älska
Ad finem # till slutet


g r a v y r f ö r s l a g
p å s v e n s k a

Passar perfekt!
Mitt hjärta, min lycka
Kärlek utan gräns
Vid din sida
Din för alltid
Allt jag kan begära
Genom allt är jag din
Evigt din
Din för evigt
Du är min
Kärlekens gåva
Du o jag
Härifrån till evigheten


Fler tips om vad du kan skriva hittar du här
http://www.titanringar.com/gravyr_forslag.htm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar