fredag 11 februari 2011

Snabb visit på liten bröllopsmässa


Hanna ringde och sa att dom hade massa utställare med bröllopssaker på Kungsmässsan i Kungsbacka. Eftersom jag ändå skulle ut och åka och handla mat tog jag självklart en sväng förbi för att se vad som fanns.

Det var väl inte jätte mycket, de fanns floristen från kungsblomaman, provsmakning av choklad praliner, underklädsaffär där du kunde fråga om hjälp, (jag passade på att fråga vad för BH som passat bäst till min typ av klänning) Dukningar, Feminette, Kicks - min kompis som jobbar på Kicks la sminkningar om man ville de, www.wifabello.se var där, feminette, osv...
Du kunde också tävla om att vinna ditt bröllop, den 5 maj på kungmässan men kände inte för att gifta mig där :)
Man fick 20:- rabbat per tidning så köpte tre stycken. köpte även 24 såpbubblor från wifabello för 112:- (20% rabatt har dom nu under mässan)

Dukning från hemtex


Dukning från indiska



Klänning från Feminette, var så söt. Tror jag måste gå in och titta vad den kostar någon dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar